Facebook Sayfamızı Beğendiniz mi? - Yazılım-Mobil-Ticaret Uygulamaları&Haberleri

Tuesday, February 5, 2019

Facebook Sayfamızı Beğendiniz mi?

Sitemi takip edenler yakın zamanda Corel Draw eğitimine başladığımı hatırlayacaktır.  Corel Draw programında epey Bir yol katettiğimi söyleyebilirim. Bunun yanında öğrendiklerimi uygulayabilecegim bir alanda buldum. Corel draw programını artık hediyelik eşyalar tasarlamak için kullanıyorum. Bugüne kadar program sayesinde birçok arkadaşıma ve ziyaretçime kişiye özel hediyelik eşya tasarladım. Tasarladığım hediyelik esyalardan bir kısmına ait fotoğrafları bu yayının sonunda bulabilirsiniz.
Bununla birlikte tasarladığım hediyelik eşyaları paylaşabileceğim bir facebook sayfası oluşturdum. Hediye Kutusu adını verdiğim facebook sayfamda tasarladığım hediyelik eşyaları görebilir dilerseniz sizde aynısından veya dilediğiniz herhangi bir modelden kişiye özel hediyelik eşya siparişi verebilirsiniz. Ayrıca yine Facebook sayfamı begenebilir en yeni ve harika tasarımları,gönderileri takip edebilirsiniz.
Sizde özel günlerinize en ekonomik ve en güzel tasarım hediye ile girmek istiyorsanız sizi de sayfama bekliyorum.
Facebook sayfama buradan ulaşabilirsiniz.

İşte birbirinden güzel hediyelik eşya tasarımlarından bazıları:

Nota görünümlü duvar saati

Kişiye Özel hediyemiz

Kişiye Özel 3d gece lambası

Hediye Kalemlik

Dekoratif duvar saati

Kişiye Özel 3d gece lambaları




Kişiye Özel kapı süsleri


Kişiye Özel dekoratif saatler



Kişiye Özel mutfak saatleri




No comments:

Post a Comment

Yorumunuz için teşekkür ederiz. En kısa zamanda geri dönüş yapacağız.