Corel Draw Uygulamalarımdan Almak İster misiniz? - Yazılım-Mobil-Ticaret Uygulamaları&Haberleri

Friday, February 2, 2018

Corel Draw Uygulamalarımdan Almak İster misiniz?

Yakın zamanda corel draw programını öğrenmeye çalıştığımı ve öğrendiklerimi uygulamaya başladığımı bizi takip eden ziyaretçilerim hatırlayacaktır. Corel Draw geniş ve özellikli bir program. Yapabilecekleriniz hayallerinizle doğru orantılı. Özellikle reklamcılık ve hediyecilik sektöründe bu programı kullanmayan veya bilmeyen yoktur. Bende bu programı öğrenmek için uzun zamandır çaba harcıyorum. Büyük oranda programı çözdüm. Öğrendiklerimi uygulama alanı da buldum. Bugünlerde hediyelik eşyalar içinde oldukça meşhur olan 3D Gece Lamba tasarımlarını bu programla hazırladım. Tasarımlarımı lazer kesimde bitirip ışıklandırdığımda ortaya görsel açıdan oldukça güzel bir çalışma çıktı.
Yakın çevrem de hazırladığım bu çalışmaları beğenince birde beni takip eden ziyaretçilerimin görüşünü almak istedim. Bakalım bizi takip eden ziyaretçilerim de yaptığım çalışmaları beğenecek mi?
Elbette Corel Draw ile sadece 3D gece lambaları yapılmıyor. Dediğim gibi programla yapacağınız hayal gücünüzle doğru orantılı. Ben gece lambalarının yanında bir de anahtarlık çalışmalarına başladım. Anahtarlıklarda aynen gece lambalarında olduğu gibi oldukça şık ve gösterişli durdu.

Özellikle 3D gece lambaları sevdiklerine hediye etmek isteyenler için mükemmel bir alternatif. Hem fiyat olarak hem de görsellik olarak tatmin edici diyebilirim. Anahtarlıklarda şirketlerin eşantiyon projeleri için harika bir alternatif. Gerek fuarlarda gerekse de pazarlamada şirketlerin reklamlarını kalıcı hale getiren şahane bir fırsat.
Eğer sizde 3D gece lambalarından almak istiyorsanız veya anahtarlık yaptırmak istiyorsanız bizimle irtibata geçebilirsiniz. Bizimle yorumlarımızdan, konyatoptanci@gmail.com mail adresimizden veya "İLETİŞİM" adresimizden iletişim kurabilirsiniz.
3D Gece Lambaları

3D Gece Lambaları

3D Gece Lambaları

3D Gece Lambaları

3D Gece Lambaları

3D Gece Lambaları

3D Gece Lambaları

3D Gece Lambaları

3D Gece Lambaları

3D Gece Lambaları

3D Gece Lambaları

3D Gece Lambaları

3D Gece Lambaları







No comments:

Post a Comment

Yorumunuz için teşekkür ederiz. En kısa zamanda geri dönüş yapacağız.