İlk Corel Draw Uygulamalarım - Yazılım-Mobil-Ticaret Uygulamaları&Haberleri

Tuesday, November 14, 2017

İlk Corel Draw Uygulamalarım

corel draw uygulamaları
Yakın zamanda corel draw öğrenmeye çalıştığımı söylemiş ve takip ettiğim dersleri de sitemde paylaşmaya başlamıştım. Öğrendiğim her yeni özelliği değişik örneklerle de  pekiştirmeye çalışıyorum.Hatta corel draw uygulamasında hazırladığım bir çalışmayı üç boyutlu bir gece lambası haline getirdim. Programda hazırladığım vektörel çizimi lazerde kestirdim. Güzel bir ışık da eklenince oldukça güzel bir gece lambası oldu. Yaptığım çalışmayı aşağıda görebilirsiniz.
İşte yaptığım uygulamalar ve hazırladığım gece lambası:(gece lambasını isme özel dilediğimiz gibi yapabiliyoruz. İsteyen olursa bana yorumlardan veya konyatoptanci@gmail.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.)

3D Gece Lambası

3d gece lambası
3D Gece Lambası

3d gece lambası
3D Gece Lambası

3d gece lambası
3D Gece Lambası

corel draw uygulamaları
corel draw uygulamaları

No comments:

Post a Comment

Yorumunuz için teşekkür ederiz. En kısa zamanda geri dönüş yapacağız.