Gelir gider 2.3 Programını Ücretsiz Kullanmak İster misiniz? - Yazılım-Mobil-Ticaret Uygulamaları&Haberleri

Saturday, January 13, 2018

Gelir gider 2.3 Programını Ücretsiz Kullanmak İster misiniz?

gelir gider 2.3 programı
Gelir gider 2.3 programı ile kişisel bütçenizi kolayca ve
ücretsiz olarak takip edebilirsiniz.
Kişisel bütçesini takip etmek isteyen ziyaretçilerimizin en çok tercih ettiği programlardan biri olan gelir gider 2.3 programını birçok ziyaretçimize ücretsiz olarak gönderdik. Programı bizden talep eden tüm ziyaretçilerimiz programımızı alıp kullandılar. Bugün Türkiye'nin birçok yerinde programımızın kullanılıyor olması haliyle bizi de mutlu ediyor. Yaptığımız bir çalışmanın beğenilmesi ve işlerine yaramasından da oldukça mutlu olduğumuzu ifade etmek isterim. Bilmeyenler ,sitemizi yeni bulanlar ve böyle bir program kullanmak isteyenler için  gelir gider 2.3 programını nedir? Nasıl bu programı ücretsiz edinebilirsiniz? İşte bütçenizi ücretsiz kolayca takip edebileceğiniz gelir gider 2.3 programı ve sahip olmanın yolu:

Gelir gider 2.3 programı bir ailenin veya çalışan bir kişinin bütçesini kolayca ve ücretsiz olarak takip etmesine olanak sağlayan bir excel programıdır. Program tamamen excel mantıksal formülleri ile hazırlanmıştır. Bu özelliği sayesinde hem virüslerden korunması hem de programın daha hızlı ve kolay çalışması amaçlanmıştır.


Gelir gider 2.3 programına ücretsiz sahip olmak ise oldukça kolaydır. Yapmanız gereken çok basit birkaç adım vardır. Gelin şimdi bu adımları görelim:

excel programları sitesini takip edin
sitemizi takip etmek çok kolaydır.
1- Gelir gider 2.3 programına ücretsiz sahip olmak için ilk yapmanız gereken  sitemizin sağ tarafında gördüğünüz "Bizi Takip Edin" bölümünden sitemizi takip etmeye başlayın.(Resmi büyüterek takip edeceğiniz alanı görebilirsiniz)



RMZ you tube kanalı
You tube kanalımıza abone olun
2- İkinci yapmanız gereken you kanalımıza abone olmak ve beğendiğiniz videolardan birini sosyal medya hesabınızda paylaşmaktır. Buradan you tube kanalımıza giderek kanalımıza abone olun ve beğendiğiniz bir videoyu paylaşın.





3- sosyal medya hesaplarınızın birinde sitemizin linkini veya sitemizde beğendiğiniz bir yazının linkini paylaşın.


5- Sitemizde bulunan reklamlarımıza tıklayarak bize destek olun.
6-Bu işlemleri yaptıktan sonra programı yorumlarımızdan, konyatoptanci@gmail.com adresimizden veya "İLETİŞİM" adresimizden programı talep edebilirsiniz. Programı talep ederken bahsettiğimiz adımları gerçekleştirdiğinizi belirtmeyi unutmayın. 

43 comments:

  1. merhaba programı denemek istiyorum gönderebilirmisiniz
    bahsettiğiniz adımlar gerçekleştirilmiştir
    y.yildiztekin@gmail.com

    ReplyDelete
  2. merhaba programı denemek istiyorum gönderebilir misiniz.
    tangobay@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Selam programı denemek istiyorum. Gönderebilirseniz sevinirim. Mail adresi= irem.zeynep.ilhan@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Slm. Önceki yazışmada yazmayı unuttum. Sitenizdeki programlarınız harika çok kapsamlı olmuş. Gelir Gider Programı 3.0 kişiselleştirilebilen özelliği ve birçok yönleri ile oldukça kullanışlı bir program. Program öncekilerine göre farklı Gelirleri ve giderleri tamamen belirliyor. programda ay ay gelir ve gider takibi yapabilir. Yıllık Gelir Giderleri ve farkı da görebiliyoruz. Paylaşım ve amaç adına.. Görüşlerimi, diğer kullanıcılarla paylaşabilmek istedim. Emeğinize sağlık tamda istenilen bir program olmuş. iyi çalışmalar dilerim. İREM Mail adresi=
    irem.zeynep.ilhan@gmail.com

    ReplyDelete
  5. MERHABA SİTENİZDE SÖYLEDİĞİNİZ ADIMLARI UYGULADIM TEKER TEKER mail adresime programı yollarmısınız denemek istiyorum recorder30056@gmail.com

    ReplyDelete
  6. MErhaba programı denemek istiyorum yollama şansınız var mı ?
    genderma@gmail.com

    ReplyDelete
  7. ramsaylik@gmail.com
    istediğiniz adımları uyguladım

    ReplyDelete
  8. hocam çalışma çok güzel elinize sağlık. yeni versiyon çıkacak mıdır ?

    ReplyDelete
  9. merhaba programı denemek istiyorum gönderebilirmisiniz
    bahsettiğiniz adımlar gerçekleştirilmiştir
    tameryagmur58@gmail.com

    ReplyDelete
  10. merhaba programı denemek istiyorum.
    adımları gerçekleştirdim. fikret.sancaktar1@gmail.com

    ReplyDelete
  11. İyi Çalışmalar,
    Programın ücretsiz versiyonunu gunaygurel@gmail.com adresine gönderirmisiniz.

    ReplyDelete
  12. Bana da gönderebilir misiniz ayan.erhan@gmail.com

    ReplyDelete
  13. merhabalar :)
    programı kullanmak istiyorum gönderebilirmisiniz
    bahsettiğiniz adımlar gerçekleştirilmiştir
    fatmapeker007@gmail.com

    ReplyDelete
  14. merhaba programı denemek istiyorum.
    adımları gerçekleştirdim. 10mtekin@gmail.com

    ReplyDelete
  15. merhaba programı denemek istiyorum. tüm
    adımları gerçekleştirdim. 10mtekin@gmail.com

    ReplyDelete
  16. Selamünaleyküm programı bende denemek istiyorum. tüm
    adımları gerçekleştirdim. Facebookma Sayfanın Linkini ekletim 10mtekin@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Bahsetmis oldugunuz adimlari uyguladim

    ReplyDelete
  18. prgoramı atar mısınız? her adımı yaptım. sadece sosyal medya kullanmıyorum oradan linki paylaşamadım. mehmetozbey16@gmail.com mehmetozbey16@hotmail.com

    ReplyDelete
  19. merhaba programı denemek istiyorum gönderebilirmisiniz
    bahsettiğiniz adımlar gerçekleştirilmiştir
    ayhan463@gmail.com

    ReplyDelete
  20. istenilen adımları gerçekleştirdim proğramı kullanmak istiyorum emeğinize sağlık teşekkürler

    ReplyDelete
  21. istenen adımlar tamam..emeklerinize sağlık..syl.elektronik@gmail.com

    ReplyDelete
  22. bütün adımlar tamam surgucug@gmail.com

    ReplyDelete
  23. merhaba programı denemek istiyorum gönderebilirmisiniz
    bahsettiğiniz adımlar gerçekleştirilmiştir yas_0852@hotmail.com

    ReplyDelete
  24. Apartman Yönetim Programı 2.0 progrımını beklemekteyim teşekürler..

    ReplyDelete
  25. hmircom@msn.com benim mailimde youtubudeki aboneyi begenmem için hmircom2014@gmail.com hesabı ile adımları gerçekleştirdim,diğerini hmircom@msn.com ile devam ettim Apartman Yönetim Programı 2.0 programını bekliyorum saygılar..

    ReplyDelete
  26. merhaba programı denemek istiyorum gönderebilir misiniz.murat-yazgan@hotmail.com

    ReplyDelete
  27. murat-yazgan@hotmail.com hesabı ile adımları gerçekleştirdim.Gelir gider 2.3 programını bekliyorum.Teşekkür ederim.

    ReplyDelete
  28. Gelir gider proğramını mailime yollarmısınız.
    baskentmermer@gmail.com

    ReplyDelete
  29. sa dediğiniz adımları uyguladım programı mehmetsaran33@hotmail.com adresine yollarmısınız

    ReplyDelete
  30. dediğniz bütün yolları geçtim gerisi programı yollamanız kaldı mail attım haftalık ödeme programı ile gelir gider programı talep etmiştim kolay gelsin

    ReplyDelete
  31. selamünaleyküm seçenekleri uyguladım programı gönderirseniz sevinirim irfan_tasci74@hotmail.com

    ReplyDelete
  32. merhaba istediğiniz uygulamaları yaptım. Programı gönderirseniz sevinirim. serdarkara38@gmail.com

    ReplyDelete
  33. MERHABALAR PROĞRAMI GÖNDEREBİLİRMİSİNİZ DENEMEK İSTİYORUM TEŞEKKÜR EDERİM
    kadirari33@gmail.com

    ReplyDelete
  34. merhabalar programı bende denemek istiyorum
    orcunkurt337@gmail.com

    ReplyDelete
  35. programı mail olarak gönderebilirmisiniz serpil.birgun@hotmail.com

    ReplyDelete
  36. Merhaba adımları gerçekleştirdim programı banada gönderebilir misiniz mail : emrearslaniletisim@gmail.com

    ReplyDelete
  37. Merhaba adımları tek tek gerçekleştirdim programı emrecigdemerol@gmail.com bana da gönderebilir misiniz?

    ReplyDelete
  38. Belirtilen adımları yaptım gelir gider programınızı kullanmak istiyorum saygılar

    ReplyDelete
  39. Merhaba adımları tek tek gerçekleştirdim programı bekirdeprem@gmail.com bana da gönderebilir misiniz?

    ReplyDelete
  40. mrhb. programı göndereblir misiniz

    ReplyDelete
  41. Merhaba
    Programı gönderebilir misiniz
    yalcinlar_29@yahoo.com

    ReplyDelete

Yorumunuz için teşekkür ederiz. En kısa zamanda geri dönüş yapacağız.