Gelir Gider 3.1 Programını Bitirdik - Yazılım-Mobil-Ticaret Uygulamaları&Haberleri

Sunday, January 3, 2016

Gelir Gider 3.1 Programını Bitirdik

Kısa bir süre önce güncelleyeceğimizi duyurduğumuz gelir gider programını Allah'a çok şükür bitirdik. Kısa bir kaç deneme ve hata gidermeden sonra programı sitemizden talep edebilirsiniz.
Peki güncellenen gelir gider 3.1 programında neler var? İşte cevabı:

1- Daha renkli ve kolay bir kullanım imkanı var.
2- 5 farklı kasa uygulaması mevcut. Gelir gider, birikim vb. tüm ayrıntıları kasalarınızdan yapabileceksiniz.
3-Taksitlendirme, taksit takip etme, taksit ödeme vb yapabileceğiniz taksit eklentisi bulunmakta.
4-Zekatlarınızı otomatik hesaplayan bir sayfa mevcut.
5-Küçük ama kullanışlı ayrıntılar bulunmakta.
6-gelir gider 3.0 programında var olan özelliklerin tamamı yine bu programda da var.

Programın bu versiyonuna ait resimleri ve kullanım bilgilerini çok yakın zamanda sitemizde bulabileceksiniz.

Programın bu versiyonunu talep etmek için konyatoptanci@gmail.com mail adresimizi veya İLETİŞİM adresimizi kullanabilirsiniz.

15 comments:

  1. Süper olmuş emeğinize sağlık. Programı bana da gönderir misiniz teşekkür ediyorum. mail adresim aligumushan_33@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. programla ilgili mail adresinize bilgilendirme yapılmıştır.

    ReplyDelete
  3. Merhaba. Programiniz baya guzele benziyor. Denemek istiyorum lutfen banada gönderirmisiniz. abdulbakioz@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. memleketim50@gmail.com adresine iban numaranızla programın gönderilmesi konusunda yardımınızı rica ederim. Emeğinize sağlık.

    ReplyDelete
  5. Emeğinize sağlık, Programı bana da gönderir misiniz teşekkürler.
    Mail adresim fatihsezer_81@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. Emeğinize sağlık, Programı bana da gönderir misiniz teşekkürler.

    ReplyDelete
  7. iyi günler programi denemek istiyorum tesekkurl toprakyemekcilik@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. iyi günler programın deneme sürümünü gönderebilirmisiniz

    ReplyDelete
  9. leventdemir79@gmail.com programı gönderirseniz sevinirim

    ReplyDelete
  10. juti_juti@hotmail.com programı gönderirseniz sevinirim

    ReplyDelete
  11. emeğinize sağlık programı bana da gönderebilir misiniz_?
    yerlikayalar@gmail.com

    ReplyDelete
  12. ÇOK GÜZEL BİR PROGRAM RİCA ETSEM GÖNDEREBİLİRMİSİNİZ
    leventbasmakci@gmail.com

    ReplyDelete
  13. merhaba programı denemek istiyorum gönderebilirmisiniz? Şimdiden teşekkür ederim emeğinize sağlık. kurtby_80@hotmail.com

    ReplyDelete
  14. merhaba programı denemek istiyorum gönderebilirmisiniz? Şimdiden teşekkür ederim emeğinize sağlık. kurtby_80@hotmail.com

    ReplyDelete

Yorumunuz için teşekkür ederiz. En kısa zamanda geri dönüş yapacağız.