Apartman Yönetim Programı 2.0 Uygulama Örnek Videosu Artık You Tube'da - Yazılım-Mobil-Ticaret Uygulamaları&Haberleri

Monday, September 5, 2016

Apartman Yönetim Programı 2.0 Uygulama Örnek Videosu Artık You Tube'da

Sitemizde kısa süre önce güncellemesini yaptığımızı duyurduğumuz Apartman Yönetim Programı 2.0 uygulamalı örnek anlatım videosu artık you tube'da.
Dilerseniz sayfamızdan dilerseniz de you tube sitesinden uygulama örnek videomuzu seyredebilirsiniz.
Programı talep etmek için konyatoptanci@gmail.com mail adresinden veya İLETİŞİM adresimizden ulaşabilirsiniz.



2 comments:

  1. Ortak yaşam alanları ve yapıların ihtiyacı için bina yönetim sistemleri gelişen değerleri ile bünyemizden sizlere sunulmaktadır. Yetkin bir firma olarak Best Site Yönetimi uzun süreli ve sorunsuz bir süreç için deneyimli kadrosu ile memnun edici olan süreçler sunmaktadır. Temizlik ve kapıcı hizmetleri ile sınırlı olmayan tüm yapının işleyişi için sorumluluk alabilen profesyonel bir firma ile çalışın ve daha huzurlu olan bir sistem ile verimi elde edin. Takip ve kontrol mekanizmalarımız ülke hukuku ile paralel olarak işlev göstermekte ve daha elverişli bir süreç ortaya koyabilmektedir.

    ReplyDelete
  2. abdullahkarakahya@gmail.com göndermenizi rica ederim..

    ReplyDelete

Yorumunuz için teşekkür ederiz. En kısa zamanda geri dönüş yapacağız.