Haftalık Ödeme Programı - Yazılım-Mobil-Ticaret Uygulamaları&Haberleri

Friday, March 20, 2015

Haftalık Ödeme Programı

Sitemizde en yeni excel programlarını sizlerle paylaşmaya devam ediyoruz. Sitemize yeni kattığımız programlardan biri de haftalık ödeme programı. Haftalık ödeme programı ile ödemelerinizi takip etmeniz kolaylaşacak. Peki Haftalık Ödeme Programı nasıl kullanılır? İşte cevabı:
Haftalık Ödeme Programı bütün programlarımızda olduğu gibi yine makrolar kullanılmadan hazırlandı. Program ile 22 kişi ya da firmaya kadar ödeme takibi yapabileceksiniz. Program 5 günlük ödemelerinizi ana sayfa ekranında göstererek sizi ödemeler konusunda uyarmaktadır. Programı kullanmak ise oldukça kolay.
Öncelikle programı açtığınızda ödeme yapacağınız şirket ya da kişileri belirlemeniz gerekiyor. Biz örnek olarak aşağıdaki resimde isim belirlemeye çalıştık.
Ana sayfadan Şirket/Kişi girişi butonuna tıklayarak ilgili sayfaya geldiğinizde sizi yandaki gibi bir sayfa karşılayacaktır. Burada firma adını,mailini, telefonunu, ödeme için banka hesap numarasını vb bilgileri girmeniz gerekiyor.




Şirket/kişi bilgilerini girdikten sonra ödeme bilgilerinizi girmeniz gerekecek. Bunun için ana sayfadan ödeme girişi butonuna tıklayarak ilgili sayfaya ulaşabilirsiniz. Burada ödeme vadenizi,şirket ismini, alış veya bilgi giriş tarihinizi, açıklamalarınızı, ödeme tutarınızı girebilirsiniz.Hepsi bu kadar kolay. Bundan sonra ödemelerinizi ana sayfadan kontrol edebilirsiniz. 22 kişi yada firmaya kadar 5 günlük ödemelerinizi buradan takip etmeniz mümkün









Programı  konyatoptanci@gmail.com mail adresinden veya İletişim adresimizden ulaşarak talep edebilirsiniz.

22 comments:

  1. Merhaba,
    Bu çalışma sayfasını gönderebilirmisiniz.
    cuneytayhan44@gmail.com

    ReplyDelete
  2. erdalyeter@gmail.com banada gönderebilir misiniz?

    ReplyDelete
  3. merhaba programı bana da gönderebilir misiniz ?done.erdogan.1987@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Mrb programi bana gonderebilirmisiniz? mertmurat086@gmail.com

    ReplyDelete
  5. merhabalar bu programı bana da gönderebilir misiniz?
    fatmapeker007@gmail.com

    şimdiden çok teşekkürler

    ReplyDelete
  6. merhabalar bu programı bana da gönderebilir misiniz?
    fatmapeker007@gmail.com

    şimdiden çok teşekkürler

    ReplyDelete
  7. merhabalar
    bu programı banada gönderirmisiniz ?
    fatmapeker007@gmail.com teşekkürler

    ReplyDelete
  8. merhabalar
    bu programı banada gönderirmisiniz
    gbozna@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. mehmetozbey16@hotmail.com banada mail atar mısınız ? teşekkürler

    ReplyDelete
  10. merhaba, dosyayı bana da gönderebilirmisiniz lütfen.

    rtayyar@hotmail.com;rtayyar@gmail.com

    teşekkürler...

    ReplyDelete
  11. merhaba,paylaşılan dosyayı bana da gönderebilir misiniz lütfen.

    teşekkür ederim.

    muhasebe.ksl@gmail.com

    ReplyDelete
  12. erhaba,paylaşılan dosyayı bana da gönderebilir misiniz lütfen.


    huseyinpekerler@gmail.com

    ReplyDelete
  13. merhaba,paylaşılan dosyayı bana da gönderebilir misiniz lütfen.

    ReplyDelete
  14. merhaba, rica etsem bana da gönderebilir misiniz?
    burcu@byzens.com.tr
    elinize sağlık, teşekkürler

    ReplyDelete
  15. merhaba, rica etsem bana da gönderebilir misiniz?
    burcu@byzens.com.tr
    elinize sağlık, teşekkürler

    ReplyDelete
  16. merhaba rica etsem tabloyu bana gönderirmisiniz. Open office kullanıyorum çalışır mı acaba ? muratxtopcu@hotmail.com

    ReplyDelete
  17. merhaba, rica etsem bana da gönderebilir misiniz?
    yasinsolak@outlook.com

    ReplyDelete
  18. merhaba, rica etsem bana da gönderebilir misiniz?
    atalarilhan@gmail.com

    ReplyDelete
  19. merhaba, rica etsem bana da gönderebilir misiniz?
    smdkskr@gmail.com

    ReplyDelete
  20. merhaba, rica etsem bana da gönderebilir misiniz?

    ReplyDelete
  21. merhaba aylık ödeme tablosu gönderebilir misiniz ama sayfa korumalı olmadan lütfen.

    ReplyDelete

Yorumunuz için teşekkür ederiz. En kısa zamanda geri dönüş yapacağız.