Google Dokümanlar,Microsoft belgelerini çevrimiçi olarak düzenlemenin ve takip etmenin ücretsiz ve kolay bir yoludur. Word belgeleri de google dokümanlara ücretsiz olarak yüklenebilir. Böylece çevrimiçi olarak word belgelerinizi okuyabilir, değiştirebilir veya dilerseniz başkalarıyla paylaşabilirsiniz. Üstelik yüklediğiniz word dosyalarına bilgisayarınızdan ulaşabildiğiniz gibi Android veya iOS cihazlarınızdan da ulaşabilirsiniz. Peki bir word dosyası google dokümanlara nasıl yüklenir?
Google Dokümanlar, Google Drive'ın bir parçasıdır. Bu nedenle bir word dosyasını google dokümanlarda kullanabilmeniz için Google Drive'a yüklemeniz gerekir. Peki bunu nasıl yapacaksınız.Şimdi bu işlemleri adım adım öğrenelim:
1- Öncelikle Google Drive'a gidin.Google Drive Git butonunu görüyorsanız bu butona tıklayın. Ardından google hesabınızla giriş yapın.
2- Karşınıza gelen sayfada yeni (New) tıklayın.
3-Burada dosya yükleme (File upload) seçeneğini seçin.Eğer birkaç dosyası içeren bir klasör yükleyecekseniz Klasör yüklemeyi (folder upload) seçin.
4-Artık dosyanız Google Dokümanlarda saklanmaya başladı.Dosyanızı burada saklayabilir ,düzenleyebilir veya paylaşabilirsiniz. Yalnız dosyanızı çevrimiçi olarak düzenlemek için Google dokümanların tanıyabileceği bir formata getirmeniz gerekir. Bunun için şu adımları takip etmeye devam edin.
5-Google Dokümanlara (google documents) gidin.
6-Google dokümanlarda(google documents) düzenlemek istediğiniz bir dosyayı seçin.
7-Google Docs Olarak Düzenleyi (Open With Google Docs)seçin.Belgeniz artık google dokümanlarda kullanabilecek bir formata dönüştürülecektir.
No comments:
Post a Comment
Yorumunuz için teşekkür ederiz. En kısa zamanda geri dönüş yapacağız.