Reklam Alım İlanı - Yazılım-Mobil-Ticaret Uygulamaları&Haberleri

Wednesday, August 30, 2017

Reklam Alım İlanı

Reklam Alım İlanı
 Reklamlar, sponsorluklar,tanıtım yazıları vb bir şirketin veya ürünün hedef kitlelere ulaşması adına önemli mecralardır. Eğer şirketinizi veya ürününüzü daha çok kişiye ulaştırma niyetiniz varsa bu mecraları kullanmak zorundasınız. Bir reklamın  veya tanıtım yazısının hedefine ulaşması için doğru siteleri doğru alanları seçmek de işin püf noktasıdır. Reklam veya tantım yazıları işinizi büyütmenizde en önemli adımlardan birisidir desek herhalde yanılmış olmayız. Bizde excellprogram blog sitesi olarak reklam,sponsorluk ve tanıtım yazılarını almaya karar verdik.

Yaklaşık dört yıldır elimizden geldiği kadar zenginleştirmeye çalıştığımız programlarla,gerek excel gerek access gerekse de mobil dersler ve haberlerle alanında hatırı sayılır bir yere gelen excellprogram.blogspot.com sitesi olarak reklam,sponsorluk ve tanıtım yazılarınıza talibiz. Hem sitemizin devam edebilmesi hem de daha çok kitleye ulaşmak için bundan böyle reklam ,sponsorluk ve tanıtım yazılarına sitemizde yer vermeye çalışacağız.

İster şirketinizi, ister web sitenizi istersenizde tanıtmak istediğiniz ürünü veya kampanyayı daha çok kişiye ulaştırmak istiyorsanız sitemizle irtibata geçebilirsiniz.

Reklam,Sponsorluk ve tanıtım yazılarınız için bize konyatoptanci@gmail.com mail adresimizden yorumlardan veya İletişim adresimizden ulaşabilirsiniz.

No comments:

Post a Comment

Yorumunuz için teşekkür ederiz. En kısa zamanda geri dönüş yapacağız.