Program İndirme Linkini Kullanan Ziyaretcilerimizin Dikkatine - Yazılım-Mobil-Ticaret Uygulamaları&Haberleri

Friday, July 21, 2017

Program İndirme Linkini Kullanan Ziyaretcilerimizin Dikkatine

Gelir gider 2.3 ve apartman yönetim programı demo sürümlerinin indirme linklerini yakın zamanda sitemizden paylaşmıştık. Fakat bazı ziyaretçilerimiz programın ana sayfasına ulaşmakta zorluk çekmişler. İndirme linkini kullanan ziyaretçilerimizin ana sayfaya nasıl ulaşacaklarını gösteren bir kaç resim hazırladım. Dikkatli bir şekilde adımları takip ederseniz ana sayfaya ulaşabilirsiniz.
İşte adım adım ana sayfaya ulaşmak için yapmanız gerekenler:
1- programı açın. İlk olarak kullanma kılavuzu karşınıza gelecektir. sayfanın alt tarafında kaydırma çubuğunun başlangıcına gelin. fareniz burada iki yönü gösteren bir şekil alacaktır. Bu şekli gördüğünüzde farenizle tutup sağa doğru kaydırın.





2- Kaydırma işlemini yaptıysanız artık sayfaları görmeye başlarsınız. alt tarafta bulunan sayfalardan en sonda olan ARALIK GİDER sayfasına tıklayın.










3- Aralık gider sayfasına gelmeyi başardıysanız burada ANA SAYFA yı tıklayın. Hayırlı olsun artık programı kullanmaya başlayabilirsiniz.









not: aynı işlemi apartman yönetim programı demo indirmesinde de yapabilirsiniz . Yalnız burada aralık gider yerine en sondaki sayfayı tıklayarak ana sayfaya ulaşabilirsiniz.

Gelir gider 2.3 programını kullanmak isteyenler için indirme linkimiz:
http://turbobit.net/vdsv3vp4bef7.html

Apartman Yönetim Programı demosunu indirmek isteyenler için linkimiz:
Link:http://turbobit.net/5iegj9ng0v4d.html

No comments:

Post a Comment

Yorumunuz için teşekkür ederiz. En kısa zamanda geri dönüş yapacağız.