Apartman Yönetim Programı 2.0-Yayında - Yazılım-Mobil-Ticaret Uygulamaları&Haberleri

Wednesday, August 31, 2016

Apartman Yönetim Programı 2.0-Yayında

Uzun süredir üzerinde çalıştığımız ve birçok apartmanın yönetimine uyması için elimizden geleni yaptığımız apartman yönetim programı 2.0 artık yayında. Oldukça farklı özellikler ve düzenlemelerle apartman yönetim programı 2.0 versiyonunun çok yöneticinin işini kolaylaştıracağını söyleyebiliriz.
Programın ayrıntıları ve özelliklerini bir sonraki yazımızda takip edebilirsiniz. Programı şimdiden talep etmek için konyatoptanci@gmail.com mail adresimizden veya İLETİŞİM adresimizden bize ulaşabilirsiniz.

32 comments:

  1. Emeğinize sağlık rica etsem mail adresime gönderirmisiniz.
    bostancı.3etap@hotmail.com

    ReplyDelete
  2. programı incelemek istiyorum rahmigunes@mynet.com

    ReplyDelete
  3. Merhaba, emeğinize ve yüreğinize sağlık. yilmazgul@outlook.com adresine gönderebilir misiniz.

    ReplyDelete
  4. programla ilgili mail adreslerinize dönüş yapılmıştır.

    ReplyDelete
  5. Emeğinize sağlık. Rica etsem programı serkanyormazz@gmail.com adresime de gönderebilirseniz sevinirim.

    ReplyDelete
  6. Emeğinize sağlık, rica etsem programı serkanyormazz@gmail.com adresime de gönderebilirseniz sevinirim.

    ReplyDelete
  7. denemek istiyorum güzel bir program gibi yeni yönetici oldum sametenesozdemir@mynet.com emeğinize sağlık Allah razı olsun

    ReplyDelete
  8. ELİNİZE SAGLIK BENDE DENEMEK İSTERİM LÜTFEN cemal.sevil@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Merhaba emeğiniz için ellerinize sağlık. Programı huseyinaytekin@hotmail.com adresine mail atabilir misiniz?
    Teşekkürler.

    ReplyDelete
  10. programı incelemek isterim
    gdcivileng@gmail.com

    ReplyDelete
  11. merhaba programı kullanmak istiyorum
    bebil_4@hotmail.com adresine gönderirmisiniz.

    ReplyDelete
  12. Programı ben de alabilir miyim? Şimdiden teşekkürler. ulfeto@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Programı ben de alabilir miyim? Şimdiden teşekkürler. yakinci@gmail.com

    ReplyDelete
  14. PROGRAMI İNCELEMEK İSTERİM.. mehmetemingul1453@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Elinize emeğinize Sağlık , Denemek İsterim. mehmetemingul1453@gmail.com

    ReplyDelete
  16. programı bende denemek isterim erayozdemir1806@gmail.com

    ReplyDelete
  17. MERHABA RİCA ETSEM PROGRAMI BENDE DENEMEK İSTERİM mehmet.s.karayol@gmail.com emeğinize sağlık

    ReplyDelete
  18. Merhaba programi bende incelemek istiyorum munkunse gonderebilirmisiniz murat_hancer_22@hotmail.com

    ReplyDelete
  19. programı bende denemek isterim enes39@hotmail.com

    ReplyDelete
  20. PROGRAMI İNCELEMEK İSTERİM.. aridostlari@gmail.com

    ReplyDelete
  21. programı inceleyebilirmiyiz durgunahmet@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Programa nasıl sahip olabiliriz bilgi verirmisiniz

    ReplyDelete
  23. fatmanur667007@gmail.com bende denemek istiyorum

    ReplyDelete
  24. programı inceleyebilir miyim?

    ReplyDelete
  25. merhaba programı ıncelemek ıstıyorum cozturk58@gmail.com

    ReplyDelete
  26. bende denemek isterim.. pelit07@gmail.com

    ReplyDelete
  27. bende denemek isterim
    ismailrturan@gmail.com

    ReplyDelete
  28. merhaba programı incelemek istiyorum yazılı olan mail adresine gönderirmisiniz ahmeterarslan11@gmail.com

    ReplyDelete

Yorumunuz için teşekkür ederiz. En kısa zamanda geri dönüş yapacağız.