Sitemize Ortak Olmak İster misiniz? - Yazılım-Mobil-Ticaret Uygulamaları&Haberleri

Saturday, January 30, 2016

Sitemize Ortak Olmak İster misiniz?

excellprogram.blogspot.com sitemizle uzun bir zamandır yürüttüğüm çalışmalarımda artık yeni bir safhaya geçmek istiyorum. Sitemde benimle çalışacak, programlarımızda hem yardım edebilecek hem de diğer işlemleri yürütebilecek ticari şirketler veya şahısları ortak almayı düşünüyorum. Peki bu ortaklık nasıl olacak? Kısaca anlatmaya çalıştım:

sitemiz excel programları ve dersleri konusunda oldukça mesafe katetti. Bugün programlarımızı birçok kişiye ulaştırmayı başardık. Sitemiz her gün yüzlerce kişi tarafından ziyaret edilmekte ve programlarımız yorumlanmaktadır. Belli bir seviyeye gelen sitemizde artık ticari veya şahsi ortaklarla çalışmak istiyorum. Yazılımını yaptığım programların tanıtımı vb. konularda benimle çalışmak isteyen kişilerle anlaşabildiğimiz sürece çalışmak istiyorum.
Eğer sizde benimle ortak çalışmak , ortaklık konusunda daha fazla bilgi almak istiyorsanız konyatoptanci@gmail.com mail adresinden veya İLETİŞİM adresimizden irtibata geçebilirsiniz.

No comments:

Post a Comment

Yorumunuz için teşekkür ederiz. En kısa zamanda geri dönüş yapacağız.