Gelir Gider 3.0 Örnek Uygulaması-1 - Yazılım-Mobil-Ticaret Uygulamaları&Haberleri

Friday, March 13, 2015

Gelir Gider 3.0 Örnek Uygulaması-1

Gelir Gider Programı 3.0 kişiselleştirilebilen özelliği ve birçok yönleri ile oldukça kullanışlı bir programdır diyebiliriz. Program önceki versiyonlardan farklı birçok özelliğe sahip. Gelirlerinizi ve giderlerinizi tamamen belirleyebildiğiniz programda ay ay gelir ve gider takibi yapabiliyorsunuz. Bunun yanında yatırımlarınızı, borçlarınızı ve alacaklarınızı takip edebileceğiniz özellikler bulunuyor. Peki program nasıl kullanılıyor? Kullanırken nelere dikkat edilmesi gerekiyor? Kullanışı zor mu? bu gibi sorulara cevap bulması adına Gelir Gider Programı 3.0'ın örnek uygulamasını sizlerle paylaşmak istiyorum. Programın örnek uygulamasını incelediğinizde aslında kullanışının hiçte zor olmadığını göreceksiniz.
İlk örnek uygulamamıza başlayalım. Programı kullanmaya başlamadan önce kişiselleştirmemiz yani gelir çeşitlerimizi,gider çeşitlerimizi ana sayfa sekmelerini vb belirlememiz gerekiyor. Bu yüzden ilk uygulamamız "VERİ GİRİŞLERİ SAYFASI" ile olacak.
Programı açıp ana sayfaya gelelim. Ana sayfada aşağıdaki gibi bir bölüm göreceksiniz. Aşağıda gördüğünüz bu bölüm ile programa ait birçok özelliğe ulaşabileceğiniz sekmeler mevcuttur.


Ana sayfa  sol en üst köşede bulunan "VERİ GİRİŞLERİ" sekmesini tıklayalım. Aşağıdaki gibi bir sayfa gelecektir.
Bu sayfa ile programımızı kişiselleştirebiliriz. En solda Gelir Çeşitlerimizi,hemen yanında gider çeşitlerimizi,gider çeşitlerimizin sağında Yatırım Çeşitlerimizi, onun yanında ana sayfa ayrıntılarımızı, sağa doğru Fark sayfasında bulunmasını istediğiniz açıklama cümlelerini, en sağ tarafta ise programa vereceğiniz isim alanı hemen altında Borç Alacak sayfasındaki para birimlerimizi belirleyebileceğiz.
Benim örnek uygulamama bakalım. Ben normal maaşla çalışan bir kişiyi esas alarak programı kişiselleştirmeye çalıştım. İşte benim örnek uygulamam:

1-Gelir kısmına MAAŞ-MESAİ-DİĞER ekledim. (10 'a kadar gelir belirleme şansınız vardır.)
2-Gider kısmına EV KİRASI-TAKSİT-GIDA-ARAÇ HARCAMALARI-ELEKTRİK-SU-DİĞER ekledim. (10 'a kadar gider belirleme şansınız vardır.)
3- Yatırım kısmına EURO-DOLAR-ALTIN ekledim.(10'a kadar yatırım belirleyebilirsiniz.)
4-Ana sayfada gelir olarak MAAŞ-MESAİ-DİĞER ayrıntılarının gider olarak GIDA-ARAÇ HARCAMALARI-ELEKTRİK-SU ayrıntılarının bulunmasını istedim. (ana sayfa için 4 tane gelir 4 tane de gider ayrıntısı seçebilirim.)
5-Fark sayfası için : Gelirim fazla olursa "ŞÜKÜR", giderim fazla olursa "DİKKATLİ OL" gelir ve giderim eşit olursa "EŞİT GİDİYORUM" yazmasını istedim.
6- Program ismi olarak "GELİR GİDERİM" ismini seçtim. (Dileğiniz zaman belirlediğiniz ismi değiştirebilirsiniz. bunun yanında bir isim belirlemezseniz programın ismi "GELİR GİDER 3.0" olarak görünecektir.)
7-Borç Alacak sayfası para birimi olarak EURO-DOLAR-ALTIN seçtim.( 6 tane para birimi belirleyebilirsiniz.)

Böylece veri sayfası girişlerini tamamladık. Burada yazdığınız veriler programın ilgili sayfalarında artık görünmeye başlayacaktır. Örneğin ana sayfamızı başlangıçta görmüştük. Veri sayfasını girdikten sonra tekrar görelim.
Gördüğünüz gibi veri sayfasında ana sayfada hangi ayrıntıların bulunacağını belirlemiştik. Belirlediğimiz veriler ana sayfada en alttaki 8 kutucukta görünmeye başladı. Böylece biz veri girişi yapmaya başladıkça ayrıntıları da buralardan takip edebiliriz. (Ana sayfada 8 sabit 8 değişken kutucuk bulunur. Sabit kutucukları değiştiremezsiniz ama en alttaki 8 kutucuğu veri girişleri sayfasından dilediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.)
Bunun gibi veri sayfasına girdiğimiz bilgiler ilgili sayfalarda görünmeye devam edecektir.

Programı konyatoptanci@gmail.com mail adresinden veya İLETİŞİM adresinden talep edebilirsiniz.













No comments:

Post a Comment

Yorumunuz için teşekkür ederiz. En kısa zamanda geri dönüş yapacağız.