Çarşı Yönetim Programı - Yazılım-Mobil-Ticaret Uygulamaları&Haberleri

Sunday, February 22, 2015

Çarşı Yönetim Programı

Sitemizde hazırladığımız her yeni program beni biraz daha heyecanlandırmakta, daha mutlu etmekte. Ziyaretçilerimin siteme ilgi göstermesi yaptığımız programların ziyaretçilerimiz tarafından ilgi görmesi exceli öğrenme ve geliştirme aşkımı daha da perçinlemektedir. İşte ziyaretçilerimin birinin rica ettiği  ve adını Çarşı Yönetim Programı koyduğum excel programı mı da sizlerle paylaşmak görüşlerinizi almak istedim. İşte geliştirdiğim en son programım olan Çarşı Yönetim Programı:
Çarşı Yönetim Programı yine her programda yaptığım gibi sadece excel formülleri kullanılarak hazırlandı.  Makrolar ve kodlar yine programda yok. Yani programı olabildiğince güvenli hale getirmeye çalıştım. Peki nedir Çarşı Yönetim Programı ve hangi özellikleri vardır?

Çarşı Yönetim Programı ziyaretçimin istekleri doğrultusunda 1280x800 piksel ekran çözünürlüğünde hazırlanmış ve içerisinde 200 dükkanın yönetimini yapabileceği bir program. Programla 200 dükkanın üyelerini takip edebilmesi, yıllık aidat girişlerini boş ve dolu olarak ayırması aidatları üyelere otomatik dağıtması gibi pek çok özelliği içinde barındırmaktadır. Şimdi bu özellikleri ayrıntılı olarak paylaşalım:
1- Programla 200 üyesi bulunan bir çarşının yönetimini en kolay şekilde takip edilebilmesi amaçlandı.
2- Yıllık ve aylık olarak aidatların toplamı alındı.
3- Dükkanların boş veya dolu olmasına bakılarak otomatik borçlandırma yapıldı.
4-Her üyenin bilgileri ödediği toplam aidatlar ile kalan aidat toplamlarının takibi ile yine her üyenin 2003 'ten bugüne kadar ödediği ve kalan aidat toplamlarını anlık takip etmesi sağlandı.
5- Üyelerin ödemelerine göre ödeme makbuzu sayfası hazırlandı. ödemeler yazıcıdan çıktı almaya uygun hale getirildi.
6-Aylara göre aidat girişi yapılması sağlandı. Bir ayda ödenen aidatın fazla ve eksik ödemeleri otomatik hesaplanarak bir sonraki ay hesabına dahil edildi. Yani içinde bulunduğunuz ayda ödeme eksik veya fazla ödeme yapıldıysa bir sonraki ay aidatında eksik ödemeler eklenerek fazla ödemeler düşülerek hesaplama yapılması sağlandı.
7- Yıl sonunda üyelere ait ödenen ve kalan aidatların girişinin yapılabilmesi için uygun bir sayfa oluşturuldu.




















program hakkında yorumlarınızı ekleyebileceğiniz gibi programla ile ilgili görüş ve önerilerinizi bize konyatoptanci@gmail.com mail adresinden veya İletişim adresinden iletebilirsiniz.

4 comments:

  1. kolay gelsin dernek üye kayıt ve üye aidat takibi için bir programınız varmı paylaşabileceğiniz varsa mail adresim erolvolkan09@hotmail.com teşekkür ederim

    ReplyDelete
  2. çok güzel bir çalışma olmuş.abonesel@gmail.com
    adresine gönderebilir misiniz

    ReplyDelete
  3. hasanaydin2@gmail.com adresine gönderme imkanınız varmıdır.

    ReplyDelete

Yorumunuz için teşekkür ederiz. En kısa zamanda geri dönüş yapacağız.