Fotoğraflarla Apartman Yönetim Programı - Yazılım-Mobil-Ticaret Uygulamaları&Haberleri

Saturday, January 10, 2015

Fotoğraflarla Apartman Yönetim Programı

Apartman yöneticilerinin yönetim işi için hazırlanan Apartman Yönetim Programı 1.0 yayınladığı günden bu yana oldukça ilgi gördü. Birçok ziyaretçimiz bu yayını takip etti ve programı inceledi. Yeni üye ekleme, Giderleri girme, otomatik aidat hesaplama gibi birçok özelliği içinde barındıran programı birde fotoğraflarla kısaca tanıtalım istedik. İşte fotoğraflarla Apartman Yönetim Programı 1.0 :

Ana Sayfa
Hemen hemen tüm kontrolleri ve takipleri ana sayfadan yapabilirsiniz. Üyelerinizi görebilir ödeyeceği veya ödediği aidatları vb birçok özellik ana sayfada mevcut.






Üyeler:
Yeni üye ekleme,üye sayısını görme, üye bilgilerini düzenleme vb özellikler bu sayfada.








Gelirler:
otomatik üye aidatını görme, ödenen üye aidatını girme, eksik, fazla ve gecikme cezalarını görme ve otomatik hesaplama gibi birçok özellik bu sayfada.






Giderler:
Sabit gider,demirbaş vb gider kalemlerini ve otomatik üyelere bölme işi bu sayfada.









Sıcak su girişleri:
Sıcak su girişleri, üyelere harcadıkları sıcak su hesaplaması önceki sıcak su metreküpü ve yeni metreküpü girme işi burada.








Aylık Gelir Göküm:

Aylık gelir dökümleriniz buradan takip edin.









Aylık Gider Döküm:


Aylık gider dökümleriniz  burada.











program elbette bununla sınırlı değil. Programı almak için konyatoptanci@gmail.com mail adresinden veya İletişim adresinden bizimle irtibata geçebilirsiniz.





No comments:

Post a Comment

Yorumunuz için teşekkür ederiz. En kısa zamanda geri dönüş yapacağız.