Gelirimizi Nereye Yazalım? - Yazılım-Mobil-Ticaret Uygulamaları&Haberleri

Sunday, July 7, 2013

Gelirimizi Nereye Yazalım?

Gelir gider programını kullanmaya başladığımdan beri programın bana birçok yararını görüyorum. Eminim programı benden isteyen ziyaretçilerimde benimle aynı düşünceleri paylaşıyorlardır. İlk olarak kendi kişisel gelir ve giderimi tutmaya başladığım programı zamanla geliştirerek daha kapsamlı ve kullanışlı hale getirmeye çalıştım. Allah nasip eder mi bilmem ilerleyen zamanlarda daha da geliştirmeye çalışacağım.
Daha önceden ajandama not aldığım gelir ve giderlerimi şimdi programa yazarak takip ediyorum. Tabi ki her ikisinin de kendine göre avantajları ve dezavantajları var. Ama bana göre programı kullanmak daha kolay ve mantıklı. Zira hemen hemen her gün bilgisayar başına oturuyorum. bilgisayarımı açtığımda ilk işim önce gelir ve giderimi yazıp düzenlemek oluyor. program sayesinde gelir ve giderini anlık takip etme şansım var. Ne kadar harcama yapmışım gelerim ne ? gelir ve giderim arasındaki farkım tutuyor mu? tüm bunları anlık görme şansına sahibim. programın bana göre tek dezavantajı her zaman bilgisayara ihtiyacınız olması. Ajandamın bu yönü artı sayılabilir. Ama ajandam da her gelir ve giderimi yazdığımda tekrar tekrar hesaplama yapmam gerekiyordu. Çoğu zaman bunu yapmadığım için ay sonunda ayırdığım paradan fazlasını harcamış oluyordum.
Sözün özü eğer programı almadıysanız almanızı ve kullanmanızı tavsiye ederim. Bana bu konuda hak vereceğinize eminim.
programı almak için iletişim adresimizi veya konyatoptanci@gamil.com adresimizi kullanabilirsiniz.
















No comments:

Post a Comment

Yorumunuz için teşekkür ederiz. En kısa zamanda geri dönüş yapacağız.